Bong Vodka




What do you think about this video?

kerser gold: so u gotta drill a hole right

steam.: this is amazing

Sergei Romanoff: coochie coochie here poochie come er

mhanna11: @thesuperstoner420420 like bongs are illegal...

adiobam2008: @tjkrieger where did you get it? i really want one thanx =]

Kaycie Hartley: the vodka is pretty smooth

Jilo: I've seen these before, not sure if i want one or not though

Dann Puk: @BANGBANG1N LOL

BANGBANG1N: wow those bitches are uuuuuuuugly. face down ass up , damn they ugly.

gogglesmcgee69: that is one sexy bottle.

sportadic22: @happyhomie4 bevmo

isos tijj: @420XxxSTONER how do u pop it?

isos tijj: @420XxxSTONER it pops? i reead u have to cut it and all that. how do u "pop" it?

Anthony Tambunga: @BleakNation thats what youre supposed to do lol

Anthony Tambunga: can i get one in texas?

atvking04032: really kinda of a trippy aid

brukernavn142: @xc0rex this is a vodka bottle shaped as a bong

teddyinajapan: @DEZUZD Soundrone is a pimp Did you know his dad is Ron Jeremy.

jdmdrifter1: try teh internets thats where i found it dude idk about ur importation laws but its pretty easy to find over heer and to get stuff in the states

drmofcali4niktun: any liquor store.

Schools: Learn how to get phlebotomy training in California! The job pays decent money for the amount of schools needed to graduate.
Rating:
Bong Vodka 5 out of 5

Shared by Others

HOW TO CLEAN YOUR BONG & PIPES
HOW TO CLEAN YOUR BONG & PIPES
Homemade GLASS ON GLASS gravity bong MILKAGE!
Homemade GLASS ON GLASS gravity bong MILKAGE!
HOW TO CLEAN PIPES & BONGS!!!
HOW TO CLEAN PIPES & BONGS!!!
[Vodka Quang] REVIEW #31: F. CANNAVARO WL
[Vodka Quang] REVIEW #31: F. CANNAVARO WL
SOL CAMPBELL yêu Tottenham hay Arsenal?
SOL CAMPBELL yêu Tottenham hay Arsenal?

Featured Video