Gravity Falls Mystery Shack Mystery Walk Through




What do you think about this video?

Snow Turner: how did he know the code for the tombstone

Camren Sutton: they making a new gravity falls today

lovesonia0901: Shes a girl

FlameCaik: I Fouund Smhebulock XD

Minkiss: the rug

blade gamble: triangel with and eye who saw it

Jessie: i just used hints lol

waterfairy69: Wtf

Mars: Must.... find... last..... tooth....

Fruitipie Pewds Fan: THX I BEAT THE GAME NOW!

SuperBuffalo007: Say wat.

pinkheartswithwings8: I did

PROSgamuhGuh ROtaku: :S

marzmarz413: code. doesnt. work. in. that. facking. rock. thing... Help please!!!!! how do I get it to work!?!?!?!

wolfquest209: nothing, it says he utterly useless

leah pink: awesome game

fanperson111: owl clock...

Diamond Romulus: it's on the 4th tombstone

Jemaurie Beneche: Mables fast first kitchen then gift shop

blade gamble: yes the rug

tta maui: this so reminds me of poptropica

Lexi Starr: You missed Smebulock or however you spell his name

Loren Styles: graviltfalls

Broworks10: Uncle Walt Disney would be dissapointed cuz of all the 'tanimulli symbles

Turtlerock33: ...It won't let me turn on the tv ._.

VelicoBlakesta1: what does he do?

kerron3: IT DOESNT DO ANYTHING

pinkheartswithwings8: y is he useless??

FlameCaik: NOTHING! HE IS USELESS.

evilguy920: how do you put the ornaments in the case?

xdevinz72markzx: i got all codes on first try

kerron3: HOW DO I UNLOCK THE CODE SPACECRAFT?

AnaLuciaCF: yes it is available already, i don't actually know how much time has it been so far but it seems pretty new

Lexi Starr: You forgot about smebulock behind Mabel's bed

marzmarz413: oh nvm.... its supposed to look the same as the one on the right... shanks

White Shadow: EVERYONE the code doesnt have two n's he pressed it ONE MORE TIME and it auto exited him out the two rocks are IDENTICAL!!!!!

Hailey M: thanks so much it helped a lot

Rachael leong poi: I like this vid cuz where I live I can't play the games cuz if I press play It just redirects me to the Disney Latino website

Violet Rose: what does he do?? In the game I mean.

TRUEproductionsGaming: poptropica?

downs0103: me

Xx12BladeKiller12xX: AWKWARD LOL

kyloyoyo: freak I KEEP DOING THAT SAME CODE GOD DAMMIT

Sierra Mcoy: I pressed the fortune teller guy and my fortune was "journals come in sets of three" and Dipper has book 3, Gideon has book 2, and so far no one knows who has 1.

sidonio ramirez: at 5:14 those rock has secret letters when the mouse key goes by it. the code is "ever noticed Stans tattoo.

kmulinix: @EpicGurls101 I think Stan has book 1 cuz if you decode 3 letters back to something it says stans not wat he seems

black boy 123: Is this game only available in the U.S.A? or is it avaible for the latinamerican page too?

FlameCaik: idk

michael mguyen: he has a facebook

pinkheartswithwings8: Tanimulli what's that? Is it supposed 2 say Illuminati?

Rating:
Gravity Falls mystery shack mystery walk through 4.5 out of 5

Shared by Others

Gravity Falls Mystery Shack Mystery Walkthrough
Gravity Falls Mystery Shack Mystery Walkthrough
Gravity Falls Mystery Shack Attack - Universal - HD Gameplay Trailer
Gravity Falls Mystery Shack Attack - Universal - HD Gameplay Trailer
Gravity Falls Mystery Shack Attack - iPhone & iPad Gameplay Video
Gravity Falls Mystery Shack Attack - iPhone & iPad Gameplay Video
Gravity Falls: LEAKED SHORT!!!
Gravity Falls: LEAKED SHORT!!!
Gravity Falls: Paul Robertson pixel art animation. part 2
Gravity Falls: Paul Robertson pixel art animation. part 2
The Secrets of Gravity Falls - - [ Hidden Messages. Codes. & More! ]
The Secrets of Gravity Falls - - [ Hidden Messages. Codes. & More! ]
playing a Gravity falls game called mystery tour ride
playing a Gravity falls game called mystery tour ride
Mystery Shack in Minecraft!
Mystery Shack in Minecraft!
lil o gideon temper rage
lil o gideon temper rage
Gravity Falls Theme Song Animatic Version
Gravity Falls Theme Song Animatic Version

Featured Video